Patrick Weltjens - FarmFun

"Tekstueel vertaalt het merk-DNA van je bedrijf naar pakkende teksten. Van blogs en persberichten tot sprekende webteksten. FarmFun is een tevreden klant!"

Nele De Keyser - Orato

"“Ik vond het van bij de start prettig samenwerken met Tekstueel. Ze zijn persoonlijk in de omgang. Ik had een fijn en aangenaam contact met Sara en Kurt."

Nadine Van Vlierden - Immo Lantmeeters

“Tekstueel werkt stipt en nauwgezet. Ze functioneren heel zelfstandig. Mooi vind ik dat ze zich echt verdiepen in de organisatie en het aanbod. Ze zoeken achtergrondinformatie op over onze business. Ze maken zich de materie eigen waardoor wij heel relevante en goede teksten krijgen.”

Tiny Cammaert - C-Bright

"Tekstueel voelt goed aan wat we willen overbrengen naar onze klanten. Ze hebben feeling met onze sector en ons merk en weten dat treffend te vertalen naar tekst."

Kathleen Wolfs - IN-Z

"De aangeleverde teksten zijn meestal van de eerste keer raak. Ik heb er bijna nooit werk aan. Het is dan ook heel ontspannend voor mij om de artikels na te lezen.”

Lynn De Merlier - Lynn's Granola

“Ik werk al jaren met Tekstueel samen. Sara en Kurt kennen mijn zaak door en door. Maar eigenlijk was dat al van in het begin zo. Ze begrepen meteen mijn concept, mijn doelgroep en mijn USP. Daarnaast zijn ze erg stipt en geven ze extra tips, ook als ik daar niet expliciet om vraag. Ik kan op beide oren slapen: met mijn communicatie zit het goed!”

Stephanie & Hans - Bella Dita

“Het tekstuele luik van onze zaak uit handen geven was een enorme last die van ons afviel. We hoefden niet meer zelf na te denken over woorden, punten en komma’s, maar konden ons toeleggen op de kern van onze zaak en onze klanten. Een verademing! Ik merkte meteen aan de teksten dat het team van Tekstueel goed is in hun vak.”

Katlijn Voordeckers - OpmerKelijk

"Sterke teksten vormen een belangrijk onderdeel in de brandingplannen die ik schrijf voor mijn cliënteel. De tekstschrijvers van Tekstueel hebben een grote sterkte: inlevingsvermogen. In de klant én in de klant van de klant."

Elke Stultjens - BestBuro

"Tekstueel is voor ons meer dan een copywritingbureau. Kurt en Sara schrijven niet alleen onze teksten, maar denken ook voortdurend mee in onze communicatiestrategie. Die proactiviteit vind ik een grote meerwaarde."

Jan & Geertrui - Analyz-it

"Tekstueel is een goede sparringpartner, want onze klanten zijn vragende partij naar Google-minnende websites. Een doeltreffende SEO-aanpak stoelt niet alleen op een technisch goed gebouwde website, maar ook op geoptimaliseerde teksten. Dankzij Tekstueel kunnen we onze klanten dus een fullservicepakket bieden."

Timothy Schippers - Mobile Vikings

"De opleidingen van Tekstueel bleken een schot in de roos: de schrijftrainingen zijn duidelijk, to the point en vooral heel praktisch. Onze medewerkers konden er meteen mee aan de slag."

Liliane Michiels - Wegwijs

"Tekstueel vertaalt complexe verzekeringsaangelegenheden naar begrijpelijke mensentaal. Ze voelen ons perfect aan en slagen erin om zich wonderwel in de materie in te leven.Het resultaat? Teksten met een commerciële toets waarin de essentie helder wordt verwoord."

Anja & Alex - Bistro De Grammofoon

"Tekstueel hielp ons om prioriteiten te stellen. Dat bracht voor ons, als drukbezette zaakvoerders, structuur. Onze dagelijkse aandacht gaat immers naar honderd-en-een andere dingen. Het liefst zouden we alles zelf willen doen, maar dat gaat uiteindelijk ten koste van je zaak."

Lucienne Saesen - AAmelio

"We kunnen voor al onze teksten bij Tekstueel terecht. Ze schrijven moeiteloos webteksten, blogs, nieuwsbrieven en content voor sociale media. Het is heel aangenaam om met zo’n totaalpartner samen te werken."

Kim Vandenplas - Libra Services

"Sara kan zich bijzonder goed inleven in een sector die niet de hare is. Ze luisterde naar onze wensen en behoeften, waardoor ik zelf een minimum aan tijd in de teksten moest steken. Dat gaf een groot vertrouwen. Het resultaat was dan ook meteen van de eerste keer goed."

Nadine Leyser - ADS&Meer

"De copywriters van Tekstueel nemen de tijd om je branding te leren kennen en doen de moeite om te ontdekken waar je als ondernemer voor staat en voor gekend wilt zijn."

Sluiten

Opgelet!

Deze website maakt gebruik van cookies om je surfervaring te verbeteren.
Bepaalde functionaliteiten zijn afhankelijk van deze cookies.
Wil je hier meer over weten? Lees dan hier onze cookiepolicy.