Schrijftraining
Nieuwsbrieven schrijven die doen doorklikken

Had je vorige nieuwsbrief de zinnenprikkelende titel ‘Nieuwsbrief januari’?
Belandde het merendeel van je verzonden mailings ongelezen in de map ‘Verwijderd’?
En kreeg je amper respons, hoewel je heel wat tijd en geld in je nieuwsbrief gestopt had?


Welkom bij … het merendeel van de bedrijven die nieuwsbrieven uitsturen. Want nee, je bent niet de enige die geen return uit zijn investering haalt.

Hoe het anders en beter kan? Dat leer je in de praktische schrijftraining ‘Nieuwsbrieven schrijven die doen doorklikken’ van Tekstueel. Zeg vaarwel tegen flauwe openers, herkauwde content en saaie teksten! Leer boeiende nieuwsbrieven schrijven die je lezers aanzetten tot conversie.

Na deze training:

  • vind je gemakkelijker originele invalshoeken
  • communiceer je vlot over interessante topics
  • ken je de do’s en don’ts van nieuwbrieven versturen als bedrijf
  • beschik je over praktische tips en tricks om nieuwsbrieven te schrijven die je lezers meteen openklikken én lezen 

Kortom: je schrijft onweerstaanbare nieuwsbrieven die je lezers verleiden om je bedrijf en je aanbod te ontdekken.

Vier formules

Tekstueel biedt je de mogelijkheid om je schrijftraining te personaliseren. Op basis van je behoeften, beschikbare tijd en budget kies je uit deze vier formules:

  • Formule 1: workshop
    In deze workshop ontrafelen we de geheimen van succesvolle nieuwsbrieven. Je leert goede content selecteren, krijgt schrijftips voor vlot leesbare teksten en past de theorie toe op je eigen nieuwsbrieven. Je ontdekt hoe je de lees- en klikratio van je nieuwbrieven de hoogte injaagt.
  • Formule 2: voortraject + workshop
    Voor de workshop bezorg je ons een aantal nieuwsbrieven die je zelf geschreven hebt. Je schrijftrainer analyseert ze vooraf en geeft je tijdens de training individuele feedback. Zo weet je welke gerichte stappen je nog kunt zetten om nieuwsbrieven te schrijven met meer overtuigingskracht.
  • Formule 3: workshop + schrijfcoaching
    Je bezorgt de eerstvolgende nieuwsbrieven die je na de workshop uitstuurt via e-mail aan je schrijftrainer. Die analyseert ze en mailt je zijn persoonlijke feedback. Zo krijg je een duidelijk beeld van de stappen die je nog moet zetten om vlotter en resultaatgerichter te schrijven.
  • Formule 4: voortraject + workshop + schrijfcoaching
    Je kiest voor de combinatie van de drie formules: een voortraject en een praktijkgerichte, interactieve schrijftraining op maat, gevolgd door individuele schrijfcoaching voor elke deelnemer.

Wil je ook vlotte nieuwsbrieven op papier zetten? Kom meer te weten over deze praktische schrijftraining en organiseer ze in jouw bedrijf. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

Sluiten

Opgelet!

Deze website maakt gebruik van cookies om uw surfgedrag te verbeteren.
Bepaalde functionaliteiten zijn afhankelijk van deze cookies.
Indien u meer informatie wilt over onze cookie policy kan dat door deze pagina te raadplegen.