Schrijftraining
Treffende bedrijfsblogs schrijven

Een bedrijfsblog? Dat is een krachtige, veelzijdige én goedkope marketingtool. Je naamsbekendheid vergroten, je expertise in de kijker zetten of bezoekers naar je website lokken … het zijn maar enkele voorbeelden van wat je met een bedrijfsblog kunt verwezenlijken.

De enige voorwaarde? Je moet je doelgroep kunnen aanspreken met relevante, boeiende en vlotte content. In de workshop ‘Treffende bedrijfsblogs schrijven’ van Tekstueel ontdek je hoe je van je bedrijfsblog een succes maakt!

Na deze training:

  • weet je wat bloggen wel én niet inhoudt
  • ken je het belang van blogs in een (content)marketingstrategie
  • heb je inzicht in wat werkt en wat niet
  • weet je welke tone of voice past bij je bedrijfscultuur
  • vind je gemakkelijk interessante thema’s om over te bloggen
  • maak je het verschil met je concurrenten
  • schrijf je vlotte blogs die je lezers meenemen in je verhaal 

Kortom: je zet moeiteloos blogs op papier die je lezers smaken én je omzet boosten.

Vier formules

Tekstueel biedt je de mogelijkheid om je schrijfworkshop samen te stellen op maat van je bedrijf. Op basis van je verwachtingen, voorkennis, beschikbare tijd en budget kies je uit deze vier formules:

  • Formule 1: workshop
    In een praktische schrijfworkshop krijg je de tools aangereikt om succesvol te bloggen. Je leert interessante content selecteren en vertalen naar vlot leesbare blogs die je lezers aanzetten tot actie. Deze workshop is een mix van theorie en praktijk. Je schrijft onder de professionele begeleiding van je schrijftrainer een blog voor je bedrijf en krijgt meteen persoonlijke feedback.
  • Formule 2: voortraject + workshop
    Je bezorgt ons voor de workshop een aantal zelfgeschreven blogs. Je schrijftrainer analyseert ze en overloopt tijdens de training zijn bevindingen met jou. Je krijgt individuele schrijftips om je blogs vlotter en krachtiger te maken. Extra voordeel: je schrijftrainer verwerkt voorbeelden uit de blogs van de deelnemers in de presentatie, zodat je bedrijf een workshop op maat krijgt.
  • Formule 3: workshop + schrijfcoaching
    Je bezorgt de eerstvolgende blogs die je na de workshop schrijft via e-mail aan je schrijftrainer. Die analyseert ze en mailt je zijn persoonlijke feedback. Zo krijg je een duidelijk beeld van de stappen die je nog moet zetten om succesvol te bloggen.
  • Formule 4: voortraject + workshop + schrijfcoaching
    Je kiest voor de combinatie van de drie formules: een voortraject en een praktijkgerichte, interactieve schrijftraining op maat, gevolgd door individuele schrijfcoaching voor elke deelnemer.

Meer weten over de schrijftraining ‘Treffende bedrijfsblogs schrijven’? Neem dan zeker contact met ons op.

Sluiten

Opgelet!

Deze website maakt gebruik van cookies om uw surfgedrag te verbeteren.
Bepaalde functionaliteiten zijn afhankelijk van deze cookies.
Indien u meer informatie wilt over onze cookie policy kan dat door deze pagina te raadplegen.