Een persbericht schrijven zonder strikjes

Journalisten lezen veel. Héél veel. En tijd om alle persberichten in hun mailbox te lezen, hebben ze niet. Ze racen tegen krappe deadlines en beslissen in een milliseconde of een tekst nieuwswaarde bevat.

Wil je dus met je nieuwe product, baanbrekende project of meest recente partnership de media halen? Presenteer je boodschap dan klaar en duidelijk in een persbericht. Zonder cadeaupapier en zonder overbodige strikjes. Want journalisten houden niet van uitpakken.

Jouw cadeau aan de pers

De meerwaarde van Tekstueel voor je persbericht? Wij hebben een team van copywriters die de regeltjes van de kunst kennen. En toepassen.

Ze weten welk cadeau in de smaak valt en welk niet. Ze schrijven een persbericht waarmee je je kans verhoogt om je doel te bereiken: jouw bedrijfsnieuws in de krant van morgen.

En dus meer naambekendheid en meer omzet op lange termijn.

Je persbericht laten schrijven door Tekstueel? Neem dan gerust contact met ons op of vraag online een voorstel met offerte voor jouw project.

Sluiten

Opgelet!

Deze website maakt gebruik van cookies om je surfervaring te verbeteren.
Bepaalde functionaliteiten zijn afhankelijk van deze cookies.
Wil je hier meer over weten? Lees dan hier onze cookiepolicy.