Een nieuwsbrief schrijven: meer dan leuteren over koetjes en kalfjes

Haal je in je nieuwsbrief elke maand oude koeien uit de sloot?
Dan kalft je lezerspubliek langzaam maar zeker af.

Want hoe ruim je het begrip ‘nieuwsbrief’ ook interpreteert … één ding mag je niet vergeten: een nieuwsbrief brengt nieuws. Alleen zo blijf je de interesse van je lezers wekken.

Leuteren over koetjes en kalfjes? Dat kan best, als ze maar elke maand uit een andere stal komen.

Nieuwsbrief schrijven met een staartje

Dé meerwaarde van de copywriters van Tekstueel? Ze zijn heel slecht in herkauwen. Dus krijg je telkens een nieuwsbrief met een vernieuwende en treffende invalshoek.

Jij levert de onderwerpen. Wij vatten de koe bij de hoorns en laten er onze creativiteit op los. Het resultaat? Je laat een nieuwsbrief schrijven die je lezers meteen openklikken. Een nieuwsbrief die (potentiële) klanten naar je website lokt en hen aanzet tot conversie.

Kortom: we schrijven voor jou een nieuwsbrief met een staartje.

Breng uniformiteit in je nieuwsbrief

Ja, we starten bij Tekstueel graag vanaf een leeg blad. Maar herschrijven doen we met evenveel plezier.

Leveren je medewerkers enthousiast hun bijdrage aan je nieuwsbrief? Schitterend! Maar als het resultaat een chaotische mix van vormen en stijlen is, dan breng je een ander beeld over dan wat je voor ogen had. Laat Tekstueel uniformiteit in je nieuwsbrief brengen: één vorm, één stijl. Zo creëer je een professionele uitstraling.

Interesse om een nieuwsbrief te laten schrijven of herschrijven? Neem dan gerust contact met ons op of vraag online een voorstel met offerte voor jouw project.

Zelf de do’s-and-don’ts leren? Ontdek dan onze workshop Nieuwsbrieven schrijven. Vraag gerust je offerte voor een incompanytraining.

Sluiten

Opgelet!

Deze website maakt gebruik van cookies om je surfervaring te verbeteren.
Bepaalde functionaliteiten zijn afhankelijk van deze cookies.
Wil je hier meer over weten? Lees dan hier onze cookiepolicy.