Copywriting voor brochures en folders met pit

Een beeld zegt vaak meer dan duizend woorden. Tja, elk cliché bevat een grond van waarheid natuurlijk. Daar moeten we als tekstschrijvers niet flauw over doen.

Maar gaan we je daarom gewoon het telefoonnummer van een fotograaf mailen als je een offerte aanvraagt voor de copywriting van je brochure of folder? Nee. Want we zijn er zeker van dat woord en beeld een straf duo vormen in elke overtuigende brochure. 

Vaarwel cliché, welkom pit!

Lege begrippen en nietszeggende tekstjes. Daar doet Tekstueel niet aan mee. Onze tegendraadse copywriters schrijven pittige teksten die jouw producten of diensten op een originele manier in de schijnwerpers zetten.

We gaan verder dan het gekende voordelenlijstje ‘kwaliteit’, ‘flexibiliteit’ en ‘klanttevredenheid’. Bij Tekstueel is er geen plaats voor one size fits all en clichés. Wel voor teksten die gelezen worden, blijven hangen én overtuigen.

Overtuigende copywriting: brochures die doel treffen

Wil je een overtuigende brochure die helemaal aansluit bij je merkidentiteit? Dan schotelen we je enkele kritische vragen voor. Maar voor het koude zweet je uitbreekt: ‘enkele’ mag je letterlijk nemen. Vertel ons wie je doelgroep is, wat je met je brochure wilt bereiken en waar jouw merk voor staat. Met die kurkdroge feiten gaan wij aan de slag.

Het resultaat? Een brochuretekst die je klanten van de eerste tot de laatste pagina boeit, informeert en activeert. Dankzij de tekst natuurlijk, de beelden werken aanvullend. ;-)

Meer weten over copywriting van brochures en folders? Neem dan gerust contact met ons op of vraag online een voorstel met offerte voor jouw project .

Sluiten

Opgelet!

Deze website maakt gebruik van cookies om uw surfgedrag te verbeteren.
Bepaalde functionaliteiten zijn afhankelijk van deze cookies.
Indien u meer informatie wilt over onze cookie policy kan dat door deze pagina te raadplegen.